Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Haha jävlar vad löjligt. Jag tror att det har gått lite för långt så om en moderator kan låsa tråden och så får alla som tycker att hasse har dubbelmoral/what ever skicka ett mail till Johan.
Bratackhej
iaudio'n är jävligt mkt bättre, längre batteritid o bättre ljudkvalité samt mw-output. Dock så är hållbarhetern sämre på den, konstruktionen o lite sämre plast verkare som.
Sen så är den är ju dock minst en 30% dyrare också enligt pricerunner.
Vad är mest "skidåkning", att gnälla över hur skidor är designade och hur folk klär sig eller att skita i vad andra tycker och klä sig i vad som är snyggt och köra det man tycker är kul ?
så sjukt less på alla vad-ska-jag-köpa trådar. Kolla skiddatabasen, kolla gamla inlägg och om det inte hjälper dig så går du till en sportaffär och frågar
Asså vad fan händer.. Jävla franska skitstövlar som inte ens nära kan hålla en deadline. sen att dom säger en ny som dom inte håller och en ny och en ny och en ny