Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Men längre norrut eller man kanske kan kalla det långt norrut jag veet inte men i Luleå iallafall så ligger det kanske en 20-30 cm snö. har varit plusgrader i 2 veckor snart. Jag var i Boden och åkte där var det betydligt mer snö knasigt eftersom det bara skiljer 5 mil mellan luleå och boden...