Sökresultat

  1. JBO

    Avalung - livräddare under lavinen?

    giganternas kamp
  2. JBO

    Dudret update

    jag drar dit till helgen och vill också gärna ha information ? :)
  3. JBO

    musik

    http://video.google.com/videoplay?docid=-8369007021848330918&q=tanner+hall&pl=true första låten vad heter den?
  4. JBO

    Fett cool film

    lägg ner alla effekter
  5. JBO

    enåtti eller ettåtti

    Rätt och slätt ska du säga: hundråtti. allt annat e inte svensk och vi alla är väll svenskar?
  6. JBO

    Jibberish / Jibbing Inlägg

    Adda min msn jesper_svall@hotmail.com dom som vill ha nya banan. Solt heter den och e för övrigt lite buggig eftersom den inte e klar
  7. JBO

    Parken i hemavan/täranaby

    JOoo de e så att endel säger att de e bra och endel säger att de e dåligt. själv har jag ingen aning....
  8. JBO

    Parken i hemavan/täranaby

    Jadu jag har hört en hel del ska jag berätta?
  9. JBO

    Jibberish / Jibbing Inlägg

    chads*
  10. JBO

    Jibberish / Jibbing Inlägg

    Jag har den nya banan till Jibberish... Den har Chasa Gap, house transfers och annat roligt :D
  11. JBO

    24 meter rail i Åre

    Pojken_fran_bergen. alla vet ju hur mkt du ljuger.
  12. JBO

    Hur långt är ett snöre?

    Lagomt
  13. JBO

    Hundnamn

    Morsan e lite petig. vill kalla den för hanna när det är en kille men det fick jag inte heller
  14. JBO

    Hundnamn

    Jooo helt okey namn ;) Jadu ingen aning men den e stor och hårig iaf :)
  15. JBO

    Hundnamn

    det var också ett altenativ men morsan gillade inte det. så Bore är väll det näst bästa?
  16. JBO

    Hundnamn

    haha det lutar mot Bore. alltså Bore - Personifiering av vintern vad tycks? :D
  17. JBO

    Hundnamn

    Jag ska få en hund på kanske någon vecka men har ingen aning vad fanskapet ska heta. Namn förslag hära kanske?
  18. JBO

    Sämsta säsongen på länge?

    Snackade nyss med en kille i Narvik. Ingen snö där heller. sjukt
  19. JBO

    Sämsta säsongen på länge?

    Nojlas. stort mysterium det där. ska nog slå en skåning ikväll
  20. JBO

    Sämsta säsongen på länge?

    Men längre norrut eller man kanske kan kalla det långt norrut jag veet inte men i Luleå iallafall så ligger det kanske en 20-30 cm snö. har varit plusgrader i 2 veckor snart. Jag var i Boden och åkte där var det betydligt mer snö knasigt eftersom det bara skiljer 5 mil mellan luleå och boden...
Tillbaka
Topp