Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nu är det så att mitt knä är lite konstigt. Om jag böjer det för mkt bakåt så hoppar det till. Nästan som att det vill hoppa ur led. Först var det bara ett litet knack men nu är det ett stort kabom. Sen efter kabomet får jag ont i knä. Efter dagens skidåkning kan jag knappt stödja mig på knäet...
Jag Åt nyss en salt pinne som i min uppfattning egentligen inte är så salta.
Varför göra falsk marknadsföring och säga att dom är salta när dom mer har en naturell smak
Skriv gärna eran åsikter och tankar
Är det bara jag som fått hem en cross skidtidning?
Ni som har det släng inte bort den som det vore en reklam tidning.
Den är riktigt bra man får även med en film =).