Parken i Andermatt är väl ganska kass, men det finns ju gott om klippor och naturliga hopp som man kan använda istället. Är man villig at anstränga sig lite så kommer det nog gå att hitta lite fin åkning oavsett om det nyss har snöat eller inte, snöbasen lär ju finnas där iaf.