Jag ær i Hemsedal just nu och snøn ær væl sådær. Det snøade sist på nyårsafton (ca 15 cm + 10 dagen innan). I pisterna ær det bra men offpisten ær uppkørd och snøn varierar mellan hårt, vindpackat och omfryst løssnø. Snøbasen ær bra, kommer det bara mer snø kommer det att bli jættebra.
D