Anon gör helt klart snygga bågar. Men dom snyggaste ja sett någonsin är helt klart anon majestic daggers. Enda problemet e bara att de e brudbågar. Jävla osis. Ingen som vet om de finns samma modell fast för killar, eller om de e värt att köra med tjejbrillor endå.
länk för er som inte sett dom...