Sökresultat

  1. D

    Hur viktigt är det med skydd?

    Asså hjälm är ett måste, särskillt om du är nybörjare på snowboard, åker du transport är det lätt att få felskär, ramlar du då bakåt slår du i bakhuvet direkt. Sedan även när du börjar bli mer avancerad är det en livräddare, själv e ja helt säker på att hjälmen har räddat mitt liv. Va med om en...
  2. D

    Anon tips

    Anon gör helt klart snygga bågar. Men dom snyggaste ja sett någonsin är helt klart anon majestic daggers. Enda problemet e bara att de e brudbågar. Jävla osis. Ingen som vet om de finns samma modell fast för killar, eller om de e värt att köra med tjejbrillor endå. länk för er som inte sett dom...
Tillbaka
Topp