Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjo folket,
Jag har sökt säsong via skistar i Åre och ska upp på intervju på nästa vecka, nån mer än jag?
Hur löser jag det med boende om jag skulle få en plats?, andra tips !
Annars kan väl alla som ska till Åre i vinter bara skriva av sig lite:D