Hejsan,
Jag ska till Chamonix för 2 månader nästa år (Januari och Februari). Jag har hört att också svenskarna tycker att resa dit, så tänkte jag ställa min fråga här i Freeride :)
Kan nån hjälpa med offpist-försäkring... Vilken är bra? Hur mycket kostar den? Jag har redan normal...