Hej!
Landar i Calgary på tisdag.. Var ska vi styra vår kos?? Har två veckor prel. bokade i Kicking men det verkar ju inte som att snön har fallit där den här gången.. Men det är ju inte på internet den faller heller så kan någon vänlig själ i det förlovade landet i väst ge oss några pudertips...