här e en liten film som jag och mina vänner har gjort, det e egentligen en teaser till den lite längre snowboard/party filmen Lord of The Board som beräknas vara färdig nån gång i juni.
Vi e inte så über bra men vi hade jävligt kul iaf.
http://hem.passagen.se/rockrobban/salen2002.wmv -
lite...