Sökresultat

  1. Grusell

    Skidtest

    Är ni som jag lite osäker på vad man ska välja. Jag brukar alltid försöka testa lite ngn helg i Sälen under deras testhelg. Men förhållanderna brukar ju vara så där. Men hitta ett bra komplement till detta. Kolla in länken om skidtest i Österrike http://www.asr.nu/hintertux/index.html
  2. Grusell

    Skidtest

    Såg att det finns ett skidtest för oss alla som gillar att testa skidor. Kolla in länken http://www.asr.nu/hintertux/index.html
  3. Grusell

    Lagenhetskompis sokes

    vilket rums nummer i Val Snow..!? det är ett mkt fint hus
  4. Grusell

    priser på boende.

    Generellt så är det ju dyrare i frankrike än Österrike... men jag tycker personligen att åkningen i valdi är bättre än i Anton.. men det är en smak sak.. men mitt råd är åk till valdi.. kommer ej att ångra dig.. inte så svårt att få jobb heller..! klarar dig 40 000 utan att jobba men kan få leva...
  5. Grusell

    Val d`Isere

    Hallå!! Är det någon som har boende i Val d`Isere?? Och isf har någon plats över. Vi är 2 killar från GBG som tänkt att dra ner dit. Vi har bil ifall någon vill haka på. Men om någon har eller vet hur man får tag på schysst boende får ni gärna höra av er.. MVH Martin
  6. Grusell

    Fischer Sceneo S 300 Ice

    Är det nån som åkt på FISCHER SCENEO S 300 ICE? Har läst lite om dom på här på sidan. Men skulle vilja veta lite mer om de. Har fått ett fint erbjudande från en sportaffär, 2695:- låter ju överkomligt, eller? Jag har läst att skidan ska vara mycket bra i pisten. Men hur är den i offpisten...
Tillbaka
Topp