Kanske en ganska dum fråga, men jag är i behov av en hjälm och vill helst ha en med en liten skärm, och jag har alltså tittat på Giro´s 9 MX, dels för att den är snygg, och dels för att den sitter bra på mitt huvud. Nu är frågan om den passar till snowobard? I grund är det väl tillämpad skidor...