Tja!
Funderar stark på att köpa en Head monsterskida. Scannade av forumet och hittade mycket om
82:an och 88:an men mindre om 78:an. Tror att monster passar mig perfekt då jag gillar att åka på
hela berget, skogen, pisten, off-pisten och även lite i parken. Dock blir det ju mest i pisten...