Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är på väg till Red mountain från januari-april med två polare och tänkte höra om det är någon annan som är på väg dit eller vet några billigaoch bra ställlen att bo på. hör av er om ni har tips på boende eller vill dela något hus eller nått??
/martin
Hej!! är på väg till kanada och är nyfiken på vilka flygbolag man reser billigast med, sas e ju svindyra...för man ska väl inte behöva punga ut 9000 för en flygresa..