Sökresultat

  1. O

    Inserts i kolfiberskida

    Hej, Jag har för närvarande ett par Dps Wailer 112rp pure med ett par Marker Tour F12 monterade. Tänkte utöka med ett par NTN den här säsongen för att köra telemark. Eftersom jag är supernöjd med 112erna och att jag reser ganska mycket så vill jag bara ha ett par skidor där jag kan växla mellan...
  2. O

    Ischgl v.7

    Någon som har något tips om stället. Vi bila ner så kom gärna med förslag vad man ska fördriva tiden med. Dessutom så skulle det vara kul och veta vilka prylarna som är de mest nödvändiga att få med sig, även de som är riktigt onödiga men äckligt roliga.
  3. O

    Långt ryggskydd+skyddsshorts=?

    Tjena, har ett problem. Det är så här att om man har ett ryggskydd som är tänkt till motorcykel som är lite längre och går ned till svanskotan, går det då kombinera det med ett par skyddshorts (en sån där blöja). Tänkte lite på det och det kan ju bli så att de går över varanda något, jag vet...
  4. O

    Lössnöåk i Ischgl?

    Det blir nog så att jag drar ner till Ischgl under vecka sju. Är det någon som har varit där innan som kan tipsa om var man kan åka lite brantare offpist. Och finns det helliski? Tack på förhand
  5. O

    Ryggskydd

    Är det någon som vet om "vanliga mc" ryggskydd funkar bra i pisten också. Är det stor skildnad mellan de olika sorterna.
  6. O

    Scott skidor

    är dom något att ha eller? Tänkte köpa SPEEDSTER XTS eller SPORTSTER XS, är det någon som har erfarenhet av dom? Tack för svar!!! http://www.scottusa.com/euski.php
Tillbaka
Topp