Hej!!Jag tycker att du ska ta o köpa ett par salomon 1080. Dom e riktigt bra att köra på i pist, parker vad du en vill köra.Sen scratch skidan e inte dumm den heller.Sen finns det ju bra skidor som inte e twintip.Salonon scream eller crossmax serie e bra.Hoppas du hittar ett par bra skidor.Åk på...