Sökresultat

  1. C

    Varför?

    hm.. i år har jag inget att komma med.. så nu e det mest synd om dej såklart! Men om vi tar på det stora hela.. : förra året bröt jag en ryggkota i februari och fick inte göra ngt på tre månader, eftersom jag inte hunnit åka ngt hade jag allt det framför mig, bla. en vecka på lindvallen och...
  2. C

    Varför?

    Att man blir sjuk tror jag e lite psykiskt.. att man får absolut inte bli sjuk, och då blir man det. men jag förstår inte vad jag gör för fel.. två år i rad har jag skadat mig nästan på samma datum i februari, ca. en vecka innan jag ska åka ngnstans.. i år ska jag åka i januari så nu håller jag...
Tillbaka
Topp