Att man blir sjuk tror jag e lite psykiskt.. att man får absolut inte bli sjuk, och då blir man det.
men jag förstår inte vad jag gör för fel.. två år i rad har jag skadat mig nästan på samma datum i februari, ca. en vecka innan jag ska åka ngnstans.. i år ska jag åka i januari så nu håller jag...