Sökresultat

  1. Betis

    Vi som skall till Fernie

    Gött att det verkar vara ett litet gäng som ska dra över iallfall. Jag åker den 16 november och stannar hela säsongen..o lite till. Ska bo nere i byn och kommer jobba som guide (typ). Så det vore riktigt kul att ha lite kontakt med folk innan! Nån som varit vid Castle Mountain? Ha det fint!
Tillbaka
Topp