Hej! Köpte en ny bräda igår. En Ride Havoc från fiolåret. Fick den därför till ett starkt reducerat pris. Jag fick brädan och ett par Ride LX bindningar för 2,5k:-(obs, killen på stadium sa att den hade kostat 5k, vet inte hur bra detta stämmer). Är detta ett rimligt pris i era ögon eller är jag...