Sökresultat

  1. H

    Är min bräda nåt att ha?

    Hej! Köpte en ny bräda igår. En Ride Havoc från fiolåret. Fick den därför till ett starkt reducerat pris. Jag fick brädan och ett par Ride LX bindningar för 2,5k:-(obs, killen på stadium sa att den hade kostat 5k, vet inte hur bra detta stämmer). Är detta ett rimligt pris i era ögon eller är jag...
Tillbaka
Topp