Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hahaha det kan amn fan undra jag har iaf kontaktat ett företag ( perma-snow.com )
dom kanske säljer kubikmetervis=)
kommer tillbaka med info när dom svarat
har all tid i världen:P
fartramp är påbörjade kicker ska byggas bara ute efter nå shysst material om jag inte får tag i snå på något vis=/ men ska kika upp det där med dörrmattor
sant men det smälter rätt snabbt om det är varmt=/
men faktiskt en bra idé!! krävs det mycket snö eller kan man bygga med bygg material å typ bara toppa med snö?
hejsan freeriders!
tänkte fråga om nån har erfarenhet av sommar åkning med bräda/twintip?
skulle behöva ett bra material att ha som underlag att åka på med samma glid kapacitet som snö ungefär.
nå bra tips?
gärna nå bra inköpsställe med!