Sökresultat

  1. V

    Införa 18-års gräns i forumet?

    Vet inte om detta diskuterats tidigare, jag sökte men fann inget. En stopr förbättring i forumet vore om man införde 18-års gräns för att kunna posta. Det skulle göra forumet mycket mer givande utan alla jibberkids som inte kan uppföra sig varken på internet eller i det riktiga livet. Åsikter?
  2. V

    Norröna eller Cross

    Skall inhandla nya skidkläder, och har tittat mycket på norrönas kollektioner då det är liknande jag är ute efter. Jag vill inte ha några baggykläder, eftersom jag är 20+ och hänger inte i parken. Har även på senare tid tittat lite på Cross och deras kollektioner och kan inte riktigt bestämma...
Tillbaka
Topp