Sökresultat

  1. effe

    Boende St Anton v.1-2 för 3 killar

    Är på jakt efter boende i St Anton under v.1-2 januari 2006, vi är 3 killar som ev. kommer åka ner den perioden. Någon som vet nåt bra ställe som ev. kan ha ledigt boende under den tiden, eller är det några som har eller vet nån som har boende typ i lägenhet som vill ha 3 inneboende under 2...
  2. effe

    Type-A

    En kompis skall köpa ny bräda och funderar på en Type-A, skall tydligen vara en ny bra bräda från USA, nån som har erfarenhet utav dessa?
Tillbaka
Topp