Fan naaaiice ! mycket folk som ska dit ju , huvudsaken. skit i krogarna det är stugfest , kasta tallrikar och lämna ett glas kvar i stugan när man lämnar som gäller.
Vi är 8 st från Helsingborg i skåne som ska köra upp , 50/50 killar tjejer, vi bor i tegefjäll 5 km från "centrum" men vi ska...