Sökresultat

  1. D

    Ålder, backar över nyår?

    okej , ja det funkar att bygga lite egna hopp på kvällen och chilla med i tege, men sen åker man ju i åre på dagarna :) Det är bara att messa eller något om du vill med upp på fjällen när vi ska dra runt , vi är väldigt sociala och open-minded för allt nytt folk :)
  2. D

    Ålder, backar över nyår?

    Ja absolut, ja vi har ju bil ändån så de 4 KM det är till centrum är lungan för oss :) eller så tar man bussen på morgonen om man är för bakfull ! nyår ska vi nog förhoppningsvis vara i stugan och samla på oss så många andra mönniskor som möjligt , så man är en 20-30 st iallafall :) Tege vet...
  3. D

    Ålder, backar över nyår?

    Fan naaaiice ! mycket folk som ska dit ju , huvudsaken. skit i krogarna det är stugfest , kasta tallrikar och lämna ett glas kvar i stugan när man lämnar som gäller. Vi är 8 st från Helsingborg i skåne som ska köra upp , 50/50 killar tjejer, vi bor i tegefjäll 5 km från "centrum" men vi ska...
Tillbaka
Topp