Tja!
Finns det någon som mig som är tokigt snowboardintresserad och med kompisar som hellre göra annat än drar till alperna?
Jag hade tänkt dra ner i början av dec och stanna där till snön är borta
Jag är rolig, trevlig och lätt att ha å göra med.
Tänkte dra ned till Val T, Val D eller ngn...