Tjena...
Var uppe i Romme med skolan för ett par dagar sen å tänkte prova på det där med snowboard. Hade aldrig stått på en snowboard innan å skidor var det 8 år sen sisst...men ankarliften tog mej upp till toppen utan problem...men sen när ja skulle ner ja efter 5 åk och ca: 100 omkullåkningar...