Sökresultat

  1. j_man

    pjäxor för friåkare !

    har varit o provat pjäxor på både alpint och alpingaraget senaste veckan och på båda ställena kom vi fram till att salomon x-wave 10 är bäst.. så dom ska inhandlas rätt snart. kör mest offpist, en del pist men ingen park. grymt skön innersko!!!
Tillbaka
Topp