Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har varit o provat pjäxor på både alpint och alpingaraget senaste veckan och på båda ställena kom vi fram till att salomon x-wave 10 är bäst.. så dom ska inhandlas rätt snart. kör mest offpist, en del pist men ingen park.
grymt skön innersko!!!