Hej johan.
Måste börja med att ge er credit för den geniala iden med offpist t-shirten.
Sen till lite kritik.
Kvaliten på materialet är av det billigaste laget.
Två tvättar så var min slut sömmar släppta och hål i tyget.
Jag förstår att ni vill tjäna en hacka på att sälja den men...
..jag...