Sökresultat

  1. joel-engstrom

    Boende i Chamonix

    Hej! Jag undrar om det är någon som har ett bra tips på ett säsongsboende i Cham våren 2006. Kom gärna med tips och idéer! Varför jag söker detta boende är för att jag har tänkt åka ner och plugga franska i Chamonix våren 2006. Någon som också ska det? Ha det! / Joel
  2. joel-engstrom

    Pjäxor

    Hej! Jag undrar om ngn vet hur pjäxorna Salomon X WAWE 10.0 & 9.0 ligger i pris? Är det även ngn som kan ge lite info om skillnaderna på dessa? MVH/Joel
Tillbaka
Topp