Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Jag undrar om det är någon som har ett bra tips på ett säsongsboende i Cham våren 2006.
Kom gärna med tips och idéer!
Varför jag söker detta boende är för att jag har tänkt åka ner och plugga franska i Chamonix våren 2006.
Någon som också ska det?
Ha det!
/ Joel
Hej!
Jag undrar om ngn vet hur pjäxorna Salomon X WAWE 10.0 & 9.0 ligger i pris?
Är det även ngn som kan ge lite info om skillnaderna på dessa?
MVH/Joel