Hej
Är det någon som har släpat sig upp till baksidan och kollat senaste dagarna? Det brukar ju inte vara åkbart så här års, men inget är sig ju likt i år. Har fått för mig att det kan vara isigt och hårt underst, så kanske det går att åka senaste snön utan att trampa igenom.
Tacksam för besked...