Sökresultat

  1. T

    Baksidan

    Hej Är det någon som har släpat sig upp till baksidan och kollat senaste dagarna? Det brukar ju inte vara åkbart så här års, men inget är sig ju likt i år. Har fått för mig att det kan vara isigt och hårt underst, så kanske det går att åka senaste snön utan att trampa igenom. Tacksam för besked...
Tillbaka
Topp