Sökresultat

  1. OLKlasse

    Pettneu - Internet

    Hej, Sitter pa det lokala internethaket i Pettneu. Har tidigare hört att det ifjol kostade 50€ för en hel säsong. Det pris jag nu blev erbjuden är 40€ för en manad.. Känndes som betydligt dyrare och därför väntade jag med det.. Nagon som vet om det var oskäligt och om det gar att pressa priset...
  2. OLKlasse

    St.Anton, Toppturer

    Tjena! Någon här som kan tipsa om bra toppturer i området omkring St.Anton?
  3. OLKlasse

    Liftkort St.Anton

    Tjena! Tänkte fråga om någon här vet om det finns någon möjlighet att köpa säsongskort i St.Anton till reducerat pris?? /Klas
  4. OLKlasse

    Boende Pettneu, St.Jacob, St.Anton

    Tjena, Jag och några polare kommer att åka ner mest troligt den 17 januari för att stanna i ca 2 månader. Vi håller för tillfället på att leta efter boende och tänkte då passa på att fråga om det är någon som söker några att bo med?? Vi söker efter något billigare alternativ någonstans med...
  5. OLKlasse

    Plats i bil till Chamonix

    Tjena Tommy! Hur ska du bo i Cham?? Jag och en polare saknar fortfarande boende över nyår! Hör av dig på klas.engstrom@mail.interact.se Jag har flygbiljetter tur och retur men min polare Oskar är eventuellt intresserad av att hänga på i din van! Ha D! /Klas
  6. OLKlasse

    Någon som kan greja boende i Cham??

    Tjena! Jag och en polare har resa till Chamonix över nyår men inget boende!! Finns det någon som kan ordna med tak överhuvudet åt oss från den 29:e dec till den 3:e jan?! Hör av er till mig! klaen220@student.liu.se //Klas
  7. OLKlasse

    Milano - Chamonix

    Hallå!! Någon som har koll på hur man tar sig från Milano till Chamonix, finns det några billiga alternativ?? //Klas
Tillbaka
Topp