Är det någon som har några länkar på bra övningar vid skada i knä, framförallt korsband. . Hade vart bra om folk kunde samla övningar mm i denna tråd,
Jag brukar träna 50/50 balans,kord / styrka, vilket jag har en del övningar på.
Blir lätt att man fastnar i ett träsk med samma övningar hela...