Sökresultat

  1. T

    lib teach skate banana

    tja! hade tänkt mig att köpa denna bräda! är 190 lång väger 80 pannor drygt har 44.5 i skorna.åker drygt tre veckor om året hoppas det blir mer i år! jag åker allt lite mindre pist dock. är jag dum i huvudet som köper denna bräda då? borde jag kanske köpa en wide board? och så slutligen ska jag...
  2. T

    riksgränsen sportlovet 2011

    hej hej dammer och herrar! Har fått valmöjligheten att välja att åka till antingen riksgränsen eller åre över sportlovet. vad är nakdelarna/possetivadelarna över dem båda ställena. finns det t.ex dagsljus i riksgränsen vid sportlovet? tack på förhand
  3. T

    ska ha ny bräda..

    tjena nu är det dags att köpa ny bräda! väger 75kg och är 187 lång och 44.5 i skor. har åkt mycket snowboard senate åre och behärskar det mesta.. vill ha en bräda som passar för både puder pis och park.. inte så mycket rails och sådant. har kollat på burton framförallt och de modellerna är...
  4. T

    Burton Love (2010)

    tjena! är inne på att köpa en Burton Love (2010) 162. är 187 cm väger drygt 75 kg och åker både park offpist och pist. är deeta en bra bräda? vad tycker ni om den? och vart kan man få tag i den 162cm?
  5. T

    hack i brädan..

    Tjena ska till vemdalen snart men har ett litet poblem har 4-5 stora repor i brädan reporna är väl en 3mm djupa vad ska ja göra? är det smartast att lämmna in den eller blir det biligare om man gör det själv och isånafall hur gör ja är det svårt? /albin
  6. T

    park i vemdalsskalet?

    tjena ska till vemdalen i slutet av januari och undrar vart har de bäst park? och hur ser parken ut i vemdalsskalet? sen undrar ja också finns det offpist i vemdalsskalet?
Tillbaka
Topp