Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena,
Ska börja med Telemark, tänkte jag. Skulle vilja ha tips på vilka skidor/binningar jag ska köpa?
De ska vara ett par allaround skidor som ska vara bra i pisten och hyfsade i offpist.
Vore super om ni har några tips!!!!
Vänligen
Viktor
Tjena!
En av oss drar sig till australien den 5 mars.
Sa har en plats ledig i lägenheten :P!
Det kostar 300 euro för en manad.!
Vi är 1 grabb och 2 brudar pa 20 bast!
Hade gött
Viktor