Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vad kan jag förvänta mig i mitten på april? Är det slaskigt som f*n, eller brukar det vara bra? Lite inne på att slanta upp för en sista minuten nämligen, och jag har inte någon koll alls på vad jag kan förvänta mig. Upplys mig!
Henrik