Sökresultat

  1. T

    Stryn bra 2005?

    Hej. Är det någon som varit uppe i Stryn öppningshelgen och kan berätta hur bra det var? Enligt deras hemsida så har det aldrig varit så mycket snö sedan 1990. Vi åker upp midsommar så man är ju litet nyfiken.
  2. T

    Länk till billiga Rossignol?

    Är det någon som vet en länk till att köpa billiga Rossignolskidor från typ Frankrike, USA etc.? Har hört att det ska gå att beställa billigt via nätet och att de kör hem dem inom 2 dagar. Tacksam för svar.
  3. T

    Stryn bra 2004?

    Hej. Om någon var i Stryn på öppningshelgen 28/5 så skriv och berätta hur det var med snömängd, offpist baksidan m.m. Själv har jag inte möjlighet att åka upp ännu men är väldigt nyfiken på att höra litet.
  4. T

    Bindningar inställning

    Tjena. Efter att ha brutit underbenet i påskas, ett så kallat vridbrott så undrar man ju om bindningarnas inställning. Jag har Tyrolias gula Racingbindningar som går till DIN 15. Jag väger strax under 100 Kg och är 1,93 m lång. Mina skidor är 1,98 Rossignol Viper och pjäxorna Atomics foam med...
  5. T

    Sjukhus dyrt i alperna

    Hej. Sitter och surfar med benet på en stol efter grymma dagar i Zermatt. Massor av snö och sol men bröt benet efter att ha rutschat ner för en "isgata" på "Rote Nase" Tur man bara bröt benet i alla fall. Varning utfärdas längst upp. Blev dock räddad av helikopter och körd till Visp samt...
Tillbaka
Topp