Tjena. Efter att ha brutit underbenet i påskas, ett så kallat vridbrott så undrar man ju om bindningarnas inställning.
Jag har Tyrolias gula Racingbindningar som går till DIN 15. Jag väger strax under 100 Kg och är 1,93 m lång. Mina skidor är 1,98 Rossignol Viper och pjäxorna Atomics foam med...