Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej jag tänkte köpa ett par av förra årets spk pjäxor och jag undrar om ni är nöjda med dom eller om dom är för mjuka eller för hårda. jag väger runt 55 och jag är ca 1,70 lång. mvh victor:))
hej! jag undrar om någon vet ifall det brukar vara mycket snö i dorfgastein över jul
eller finns det någon glaciär i närheten?
tack på förhand mvh victor