Sökresultat

  1. victor-sik

    Skp

    hej jag tänkte köpa ett par av förra årets spk pjäxor och jag undrar om ni är nöjda med dom eller om dom är för mjuka eller för hårda. jag väger runt 55 och jag är ca 1,70 lång. mvh victor:))
  2. victor-sik

    snö i österike

    hej! jag undrar om någon vet ifall det brukar vara mycket snö i dorfgastein över jul eller finns det någon glaciär i närheten? tack på förhand mvh victor
Tillbaka
Topp