Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej,
2 rok,Ca 800 från centrum, och bor bara två pers just nu. ADSL på g. om ngn är intresserad så ring 00330603042954.
från nu till säsongens slut, typ.
400 euro/mån
Hej, jag funderar pa att aka till Chambery och plugga franska for att
kunna aka snowboard hela vintern, ar det nagon som har gjort det innan och vad tyckte ni om det? Blir det manga tillfallen for att aka? Och hur ar backarna?
Hej, ar det nagon som vet om man kan aka till Osterrike och studera samtidigt som man bor i narheten av nagon skidsystem? Sa att man skulle kunna fa CSN bidrag. Ungefar som i Chamonix men Tyska istallet for Franska...
Vore ju inte helt fel.