Sökresultat

  1. JohnyWho

    Boende Chamonix

    Hej, 2 rok,Ca 800 från centrum, och bor bara två pers just nu. ADSL på g. om ngn är intresserad så ring 00330603042954. från nu till säsongens slut, typ. 400 euro/mån
  2. JohnyWho

    Chambery

    Hej, jag funderar pa att aka till Chambery och plugga franska for att kunna aka snowboard hela vintern, ar det nagon som har gjort det innan och vad tyckte ni om det? Blir det manga tillfallen for att aka? Och hur ar backarna?
  3. JohnyWho

    CSN bidrag

    Hej, ar det nagon som vet om man kan aka till Osterrike och studera samtidigt som man bor i narheten av nagon skidsystem? Sa att man skulle kunna fa CSN bidrag. Ungefar som i Chamonix men Tyska istallet for Franska... Vore ju inte helt fel.
Tillbaka
Topp