Sökresultat

  1. Nosslins

    Söker boende i Whistler

    Hej! Vi är tre grabbar som hamnat lite mellan stolarna i Whistler... Alla tre har boende och som mål att stanna över säsongen men boendet har inte gått så bra.. Vi hade bestämt träff med en kille för en schysst lya men när det väl var dags var han inte där. Vi är enkla att ha och göra med och...
Tillbaka
Topp