Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hejsan!
Jag tänkte höra om någon vet när säsongen i tjeckien är slut. Funderar på mitten av mars? Någon som har erfarenhet av den period i tjeckien?
/Gustav
Hej! Jag funderar på att sticka till Spindleruv Mlyn någon gång mellan den 12 och 19 mars. Är säsongen slut då eller går det att åka??
Tack för svar.
/Gustav