Var uppe i romme och åkte snowboard för andra gången i mitt liv i söndags (första gången var för 6 år sedan) och vart riktigt sugen på att köpa mig en jävel nu så man kan åka upp nån mer gång i år och slippa hyra.
Körde på en extrem 150 bräda när jag åkte, modell vet jag ej men har för mig att...