Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjenare! Köpte mig en Burton Doom med binding för några år sen antar att det var 2008 i hopp om att säsonga och åka en jävla massa bräda! Men nu såhär 3 år senare har det blivit 1 helg :( Livet suger helt klart när man är en fattig student! Nu börjar dessutom skolan igen och datorn håller på att...