Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Arapahoe Basin i Colorado är trevligt och (relativt) billigt. Bra med off pist om Montesuma är öppet.
Vail och Beaver Creak och Breckenridge som ligger i samma del är av CO. är bra men dyrt/dyrare.
Utah vet jag inget om.
Men runt Lake Tahoe i Californien har jag varit en del. Där är det...