Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Jag har lyckats bryta ena skidan av mina Völkl Gotama (2010 års modell) där bakre rockern börjar.
Köpte dem för 2 år sedan och undrar om det är någon som vet om de finns chans att få pengar från hemförsäkringen eller något för de?
MVH
Nicklas