Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har hittat ett boende för mig och en tjejkompis men hon kommer inte ner förens i februari. Är gärna på att dela boende med någon/några som ska ned. Finns mycket bra om man delar ett par styckna. Ja tänkte åka ner januari-april. :)/ Oline