Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej !
Jag har köpt begagnade slalomskidor med några repor i belaget på undersidan. Jag har tidigare lagat belag på mina slalomskidor med belagsstavar som jag smält i reporna. Mitt problem nu är att jag ej får tag på Belagsstavar. Jag hörde mig för i sportaffärerna runt om men ingen hade denna...