Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag funderar på att åka en dag i riksgränsen nu på fredag 13e mars då jag är i området på grund av jobb och letar skidåkande sällskap. Jag e van skidåkare men åkt så mycket offpist och letar därför sällskap, letar du fortfarande efter sällskap?
/Emma