Sökresultat

  1. M

    Völkl Mantra 07

    Eftersom ni diskuterar Mantran här måste jag fråga. Är ute efter nya skidor till nästa säsong. Kör idag Atomic R11 170. Vill pröva något nytt med lite mer offpist stuk. Har fastnat för alla goda vitsord om Mantran. Men vilken längd är lämplig? Jag är 175cm och väger 74. Åker rätt bra. Gammal...
  2. M

    Toppturer och liftåkning

    Varför inte testa Kittelfjäll? Jag har inte varit där på många år. Då hade dom bara en lift. Men nu finns väl minst 2 liftar + cat-skiing och helokopterturer (tror jag). Härliga nuturliga raviner. Skön friåkning. /Magnus
Tillbaka
Topp