Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vart åker jag bäst i mars? jag och en kompis ska åka till alperna en månad i mars men vet inte riktigt vart. Inte en för liten by och kanske inte allt för extreemt! Nått bra ställe som är hyfsat snösäkert..
Är verbier ett bra ställe? Det är en djungel om man inte vart iväg förut!
tack så mkt