Tjenare, åker till Milano på torsdag och är lite kluven ang var man skall
ta vägen. Har hyrbil varvid vi är relativt rörliga. Någon som varit i
Aostadalen eller Livigno nyligen?
Tips om vart man hittar bästa åkningen så här års vore sig vore
tacksamt. Boende likaså.
Vi är tre snowboardåkare...