Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag ska till Val d`Isere och hälsa på min bror i morgon (mån 21/3). En kompis jobbar också i St Anton och det skulle vara kul att hälsa på honom också. Är det någon som vet hur man kan ta sig mellan dessa orter? En annan fråga gäller resa från Val d`Isere till Geneve 1/4. Mitt plan går 06.00 och...